Itt van az ősz

Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? De szeretem.

Petőfi Sándor örökszép soraival köszöntöm a kedvenc évszakomat az őszt. Tudom sokáig nem jelentkeztem, de volt miden féle más ügyem, és elfoglaltságom. De ígérem most már igyekszem jelen lenni.
Fogadjátok szeretettel az őszi képek csodás kavalkádját: Amelyet Lovasiné Kati szép képeivel nyitok meg!


 
   







Megjegyzések

  1. Nem volt neked régebben papagájod, Timcsi?
    Ismertem egy papagájos Timcsit, aki korábban szintén vezetett egy nagyon szép, képes blogot...

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Csipcsup!

    Nem volt papagájom, sajna még. Csak mongol futó egereim! Én elég régóta csinálom ezt az oldalt, de még nem díszítettem papagájjal, de ami késik nem múlik!
    További szép napot neked!

    VálaszTörlés
  3. Kár. :-((
    Ezek szerint több Timcsi van a világon, aki szereti a képes blogokat. :-))

    Az egér is nagyon helyes kis állat.
    Madárkád meg ne is legyen, csak majd nyugdíjas korodban. :-))

    Gyönyörű az oldalad!
    Pár órával ezelőtt csak háttér nélkül láttam - úgy azért nem az igazi.
    Nem tudom, miért kopaszodott le - de mostanra megjavult.
    Egyébként Kata díszítő oldalán találtalak, a linkek között.

    Neked is szép napot!
    Majd karácsonyra küldenek neked képeslapot a madárkáim. :-))
    (De ők ilyen szépeket nem tudnak összehozni.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Havas tájak - Képguru.hu