Egy nagy megtiszteltetés

Nagy megtiszteltetés ért két barátomtól is, megkaptam ezt az aranyos és csodás díjat! 
Csodás munkájukkal már eddig is sok örömet okoztak nekem, de az hogy az én szárnyprobálgatásaimat is elismerik ez mindennél nagyobb öröm! 
Hálásan köszönöm!

Két kedves barátom oldalát itt tekintheted meg:
Mesi szép képei itt: kepszerkesztesek.blogspot.hu
Éva szép oldalát pedig itt: eva6.bloglap.hu

Külön köszönöm Sysynek - png-images.bloglap.hu, mert egy másik Szívemnek kedves oldalamat ajándékozta meg ezzel a díjjal a Timcsi gyógynövénykertet!

NAGYON KÖSZÖNÖM NEKTEK, NAGY ÖRÖMET OKOZTATOK VELE!


Nemsokára én is megjutalmazom blogtársaimat, de elég nehéz meghozni a döntést, hiszen annyi csodás képpel és oldalal találkoztam már pár éves bloggolásos időszakon alatt.
Hamarosan megtudjátok kik lettek az én elismerttjeim :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon